Wydawnictwo psychoskok

Newsletter Wydawnictwa Psychoskok

Zapisz się do newslettera , a otrzymasz informację o naszych nowościach, promocjach,aktualnościach i spotkaniach z autorami.

Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II

Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II - okładka
Ekspert ds. email marketingu, trener, manager, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu, a także dostarczającej prawdopodobnie najbardziej popularne narzędzie do email marketingu w Polsce. Co miesiąc za jego pomocą ponad 70 000 marketerów (w tym tacy jak Neckermann, Skoda, Timberland) wysyła ponad 700 000 000 wiadomości. Za efektywne kampanie e-mail marketingowe wielokrotnie wyróżniany i nagradzany na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Kreatura czy Mixx Awards.

Autor książki "Świeże podejście do e-mail marketingu", a także współautor innych - w tym bestselerowej publikacji wydanej przez PWN - „E-marketing - pakiet startowy”. Co miesiąc publikuje także w takich czasopismach oraz serwisach branżowych.Szef grupy ds. email markeitngu przy IAB Polska, członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz członkiem jury konkursach IAB Creative Showcase, Webstar Festival czy Mixx Awards. 

Książka dostępna tylko w wersji e-book

http://www.ebooki123.pl/swieze-podejscie-do-e-mail-marketingu-wydanie-ii_p721

http://www.psychoskok.pl/produkt/swieze-podejscie-e-mail-marketingu-wydanie-ii

Dostępna w

Autor książki

Paweł Sala

Paweł Sala

Paweł Sala – absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Od 2006 roku związany z agencją interaktywną Opcom. Początkowo jako...

Współpracujemy z

Dwumiesięcznik SOFA

Dwumiesięcznik SOFA

Zapatrzona w książki

Zapatrzona w książki

czytam.to

czytam.to

Zażyj Kultury

http://zazyjkultury.pl

halmanowa

http://www.halmanowa.pl/